POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Kursie dla Przewodników Nocy Sów.
2. Organizatorem Kursu dla Przewodników Nocy Sów (dalej jako: Kurs) jest stowarzyszenie Jestem na pTAK!, z siedzibą w Goniądzu przy ul. Dolistowskiej 21, 19-110 Goniądz, NIP: 546-133-16-02, KRS 0000 25 36 95.
3. Celem Kursu jest przekazanie wiedzy i doświadczeń związanych z praktycznymi aspektami organizacji Wydarzeń związanych z Nocą Sów.
4. Kurs dla Przewodników zostanie zrealizowany w formie hybrydowej tj. jednego warsztatu terenowego, oraz dwóch spotkań online.
5. Warsztaty terenowe odbędą się w terminie 28 lutego – 02 marca 2025 roku w Goniądzu nad Biebrzą. Spotkania online odbędą się w dniach
06 i 13 marca 2025, o godzinie 18:00 z wykorzystaniem platformy Clickmeeting.
6. Warunkiem ukończenia Warsztatu dla Przewodników (uzyskania Certyfikatu Przewodnika Nocy Sów) jest udział w warsztacie terenowym.
7. Udział na żywo w spotkaniach online jest fakultatywny. Wszyscy Uczestnicy Warsztatu dla Przewodników otrzymają nagranie ze spotkań online w formie pliku video.
8. Koordynatorką Kursu i osobą kontaktową po stronie Jestem na pTAK! jest Anna Pilarska-Cherek
(tel. 785-745-737, e-mail: [email protected]).
ZGŁOSZENIE NA KURS I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wstępne zgłoszenie uczestnictwa w Kursie rozumie się przez wypełnienie przez Uczestnika formularza online (LINK)
2. Cena całego kursu: 1700 PLN
Do ceny zniżkowej, tj. 1530 PLN upoważnieni są:
– dotychczasowi Przewodnicy Nocy Sów
– Klubowicze i Klubowiczki na pTAK! (UWAGA: minimum 3 miesiące w Klubie oraz opłacona składka członkowska)
3. Potwierdzeniem zgłoszenia na kurs jest uiszczenie zaliczki w wysokości 40% całkowitego kosztu Warsztatów w ciągu 7 dni roboczych od potwierdzenia zakwalifikowania na kurs, które zostanie wysłane drogą elektroniczną. Pozostałą kwotę należy uiścić nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem Warsztatów, czyli 14 lutego.
4. Wpłaty należy dokonać na konto SBR Bank 41 8769 0002 0000 6565 2000 0080
5. Brak wpłaty w terminie wskazanym w punkcie 2 może skutkować anulowaniem zgłoszenia.
6. O uczestnictwie w Warsztacie decyduje kolejność zgłoszeń.
7. Maksymalna liczba uczestników kursu wynosi 20 osób.
8. Minimalna liczba uczestników kursu to 10 osób.
REKLAMACJE
1. W przypadku, gdy Kurs nie odbędzie się w zaplanowanym terminie lub w przypadku braku miejsc w danym terminie Organizator zwróci wpłaconą kwotę na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych.
2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Organizatora. podany w górnej części Regulaminu.
3. Organizator rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Organizator nie ustosunkuje się do żądań Uczestnika, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.
REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W KURSIE
1. Bezkosztowe anulowanie rezerwacji miejsca na Kursie możliwe jest nie później niż na 14 dni przed jego rozpoczęciem.
2. W przypadku rezygnacji z udziału w Warsztacie na 13 lub mniej dni Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.
3. Informacja o rezygnacji ze szkolenia musi być dostarczona w formie pisemnej na adres Organizatora lub pocztą elektroniczną pod rygorem nieważności.
4. Za datę rezygnacji z udziału w Warsztacie uznaje się datę wpływu maila do Organizatora.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Warsztatu z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby Uczestników. (Organizator bierze pod uwagę stan na 13 dni przed terminem Warsztatu).
6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje, o tym fakcie każdego z Uczestników. W takim przypadku Uczestnikom nie przysługuje prawo do odszkodowania.
WARSZTAT TERENOWY
1.Warsztat terenowy odbędzie się na przełomie lutego i marca 2025
w siedzibie Organizatora przy ul. Dolistowskiej 21, w Goniądzu nad Biebrzą. Warsztat terenowy zaczyna się w piątek 28 lutego o godzinie 15:00, kończy w niedzielę 2 marca 2025, o godzinie 12:00.
2. W ramach warsztatu terenowego Organizator zapewnia:
– Obsługę merytoryczną.
– Obsługę techniczną (przejazdy w trakcie Spotkania, catering).
– Miejsce przeprowadzenia Spotkania terenowego.
– Ubezpieczenie na czas Spotkania terenowego.
– Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
3. W ramach spotkania terenowego Organizator nie zapewnia:
– Noclegów
– Wyżywienia, poza czasem trwania Spotkania terenowego tj. przed godziną 15:00 28 lutego 2025 i po godzinie 12:00 2 marca 2025.
– Transferu ze stacji PKP (Goniądz, Mońki) do siedziby przy
ul. Dolistowskiej 21 w Goniądzu.
– Transferu pomiędzy noclegiem, a biurem.
– Sprzętu osobistego do obserwacji ptaków (lornetka, aparat fotograficzny, itp.).
4. Szczegółowy plan Spotkania terenowego zawiera załącznik nr 1
do niniejszego Regulaminu. Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji planu w zależności m.in. od panujących warunków atmosferycznych. Organizator postara się uwzględnić uwagi Uczestników w tym zakresie.
5. W trakcie Spotkania terenowego zabrania się spożywania alkoholu
i innych substancji psychoaktywnych.
6. Wszelkie dyskusje w trakcie Spotkania terenowego dotyczące tematów pozamerytorycznych (tj, dotyczących sów), w szczególności związane
z poglądami politycznymi, przekonaniami religijnymi, światopoglądem, powinny odbywać się w granicach ogólnie przyjętych norm
oraz z wzajemnym poszanowaniem zarówno Uczestników, jak i Organizatorów.
7. Jestem na pTAK! zastrzega sobie prawo usunięcia Uczestnika ze Spotkania terenowego w przypadku naruszenia zapisów punktów5 i 6 Regulaminu.
SPOTKANIA ONLINE
1. Spotkania online odbędą się 6 i 14 marca o godzinie 18:00 na platformie Clickmeeting.
2. Udział na żywo w spotkaniach online nie jest obowiązkowy. Uczestnicy
po ich zakończeniu otrzymają dostęp do nagrania w formie pliku video do odtworzenia w dogodnym dla siebie terminie.
3. Udział w spotkaniach online możliwy jest zarówno przez urządzenia stacjonarne, jak i mobilne.
4. Do udziału w spotkaniach online nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania (dostęp przez przeglądarkę).
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
1. Po zakończeniu Warsztatów Uczestnik, który wziął udział w Warsztatach oraz opłacił koszt Warsztatów, otrzymuje certyfikat Przewodnika Nocy Sów.
2. Przewodnik Nocy Sów uzyskuje możliwość:
– organizacji odpłatnych wydarzeń sygnowanych „Noc Sów” w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
– organizacji wydarzeń sygnowanych „Noc Sów”, również poza terminem ogólnopolskiego wydarzenia Noc Sów organizowanego corocznie przez Jestem na pTAK!
– dodatkowo dane kontaktowe (nazwa, telefon, mail) wszystkich Uczestników (za ich zgodą) zostaną umieszczone na stronie www.nocsow.pl w zakładce certyfikowani Przewodnicy Nocy Sów.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.).
2. Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu w treść swoich danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.
3. Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku przez Organizatora.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wykupienie uczestnictwa w Kursie dla Przewodników Nocy Sów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Uczestnika na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie, które będą na bieżąco publikowane na stronie www.jestemnaptak.pl
4. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.